Header

گلدن 8

1396/11/15

 

هایپر مارکت Golden8 -  فروشگاه سال 1400

 

 در عصر حاضر شاهد تغییرات وسیعی در بخشهای مختلف سبک زندگی انسان هستیم که بدون شک الگوهای خرید یکی از مهمترین های آنهاست . مشخصاً ترجیح خریداران جهت مراجعه به فروشگاههایی که در آنها بتوانند کلیه نیازهای خود را برطرف نمایند بجای صرف وقت و انرژی در مراجعه به فروشگاههای متعدد ، باعث رشد روزافزون مراکز خرید و ابرفروشگاهها در جهان شده است . از اینرو برآن شدیم تا با سرمایه گذاری کلان ، در زمینی به وسعت ده هزار مترمربع ، اولین هایپر مارکت تخصصی لوازم خانگی با نام Golden8 را با مساحتی حدود 3000 مترمربع بنا کنیم  تا آسایش و راحتی هموطنان عزیز در جهت خریدی مطمئن و آسان را فراهم آورده و به این نیاز روزافزون مردم کشورمان پاسخی شایسته بدهیم .

20 سال تجربه در خدمت قرن جدید

شرکت آریا اندیشان با حدود دو دهه فعالیت در صنعت لوازم خانگی کشور ، بزرگترین توزیع کننده لوازم خانگی و صوتی تصویری در سازمان ها ، اتحادیه ها و ارگان های دولتی و خصوصی محسوب میگردد .  سرمایه اصلی این شرکت قراردادهای متعدد ( حدود 200 قرارداد ) و بازاری با بیش از 5 میلیون مشتری است .  مدیریت و پرسنل شرکت آریا اندیشان ، خدمت رسانی به هموطنان عزیز را از اهداف اصلی خود قرار داده و امیدوارند تا با راه اندازی هایپر مارکت Golden8  گام بزرگی در برطرف کردن نیازهای هموطنان بردارند .

 

 

تجارت الکترونیک - باشگاه مشتریان

امروزه استفاده از  فضای مجازی و  ابزار های دیجیتال ، پیشرفتهای شگرفی را در  تجارت جهانی رقم زده است . شرکت آریا اندیشان نیز با راه اندازی وب سایتی قدرتمند و پیشرفته ، در زمینه های مختلف تجارت ( B2B/ B2C ) فعالیتهای گسترده ای را آغاز نموده است .  از سوی دیگر این شرکت با  ایجاد   CRMو باشگاه مشتریان  حرفه ای ، نتنها  ارتقا خدمت رسانی به مصرف کنندگان نهایی را هدف گذاری کرده ، بلکه امکان ایجاد ارتباط میان تولید کنندگان ایرانی ، شرکتهای لوازم خانگی خارجی با سرمایه گرانبها و بی نظیر خود ( مشتریان ) را فراهم نموده است.  ما همواره در تلاش هستیم تا حلقه ارتباط مشتریان و تولید کنندگان را کوتاهتر ، آسانتر و کم هزینه تر سازیم .

برترین ها هایپر مارکت Golden8

1- بهترین خدمات مالی جهت خرید اقساطی لوازم خانگی ، مطابق با بودجه و سلیقه کلیه اقشار جامعه و خانواده های هموطنان عزیز.

2- بکارگیری برترین تکنولوژیهای روز دنیا در فروشگاه ، جهت دستیابی راحت مراجعین  به اطلاعات کالاهای موجود و ایجاد سهولت در خرید .

3- بالاترین سطح خدمت رسانی در زمینه های فروش ، حمل و نقل کالا و خدمات پس از فروش.

4- تمرکز کلیه  برندهای معتبر داخلی و خارجی در یکجا و ایجاد امکان انتخابی دقیق و آسان برای خریداران .

5- نتخاب منطقه ای مناسب بمنظور تردد آسان ، بدون اتلاف وقت و انرژی  معمول در ترافیک سنگین شهر تهران .

6- ایجاد محیطی متفاوت ، مدرن و درعین حال خانوادگی و صمیمانه جهت حضور  کلیه اعضاء خانواده .

7- پیش بینی پارکینگ رایگان جهت سهولت در پارک خودرو مراجعه کنندگان .

8- وجود وب سایتی کارا و قدرتمند جهت  اطلاع رسانی دقیق در زمینه کالاها ، فروش آنلاین و همچنین ایجاد ارتباط موثر بین تولید کنندگان و تجار با خریداران کالا .

 

رشد روزافزون غرب شهر تهران باعث گردیده تا صاحبان سرمایه و تجار ، این بخش رو به رشد را هدف قرارداده و پروژهای تجاری عظیمی مانند ایران مال درست در همین منطقه ساخته شوند. نزدیکی به استان البرز و کلان شهر کرج بازاری چند میلیون نفری را نیز به ساکنین شهر تهران اضافه مینماید و این خود دلیل مضاعفی بر فعالیت سرمایه گذاران در این منطقه است .